اموزش راه اندازی کسب کار اینترنتی و ایده های کسب کارمیلیونی با سرمایه کم راه اندازی کسب کار تلگرامی افزابش ممبر و ویو و ساخت برنامه های اندروید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

نظرسنجی سایت

از چه طریق با سایت فرا کسب کار اشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

کسب درامد اینترنتی در خواب


کسب درامد اینترنتی در خواب

کامپیوتر و در موازات آن اینترنت باعث بوجود آمدن بستری گردید که محل کار و کسب درآمد نیاز به مکان خاصی نداشته باشد . کسب و کارها ناگزیر از شکل سنتی به شکل جدید و آنلاین گرایش پیدا میکنند . برای نمونه زمانی برای تجارت در بورس بایستی در کارگزاری یا در تالار بورس شخصا حضور پیدا میکردیم ولی اکنون با یک کامپیوتر یا تبلت و یک خط اینترنت به راحتی قادر به دیدن لحظه ای قیمت ها و ثبت سفارش و فروش و در نتیجه کسب درآمد هستیم .

کسب درامد اینترنتی حتی در خواب

یا فروشگاه ها از شکل سنتی خارج شده اند و اکنون میتوانیم بصورت ۲۴ ساعته اکثر کالاها را بدون خروج از منزل از طریق اینترنت و سایت فروشگاهی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیریم .

در رابطه با راه اندازی کسب و کارهای سنتی در بستر اینترنت و تبدیل آن به کسب و کار اینترنتی و یا ارائه خدمات در اینترنت و در نهایت کسب درآمد از این شغل نسبتا جدید بایستی نکاتی کلیدی رعایت و پیاده سازی شود . در صورت رعایت کردن این موارد کسب و کار شما میتواند حتی در خواب نیز برای شما سود دهی داشته باشد .

آیا کسب درآمد اینترنتی در خواب ممکن است ؟

آیا به نظر شما واقعا چنین چیزی امکان پذیر است؟

پاسخ به سوالات بالا بله است . ولی همانگونه که گفتیم نکاتی وجود دارد که بایستی رعایت شود . در این مقاله قصد داریم به توضیح در رابطه با این نکات بپردازیم

۱- تولید محتوا

تولید محتوا

در نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو محتوا و مطلب به روز و جدید پادشاست Content is king.این یک واقعیت است که اگر نتوانیم محتوای جدیدی تولید کنیم عملا در کسب و کارهای اینترنتی با شکست مواجه میشویم . در واقع یکی از معیار های اصلی گوگل برای رتبه دهی به سایت ها میزان محتوای اختصاصی است که در سایت مشاهده می کند.با تولید محتوای ارزشمند می توانید مخاطبان هدف خود را به صورت کاملا رایگان به کسب و کار خود هدایت کنید و بازدید کننده خود را افزایش دهید . در نظر داشته باشید محتوایی که به درد بازدید کنندگان بخورد قطعا اعتماد آنها را جلب میکند و اعتماد بازدید کننده باعث میشود محصولات شما مورد توجه قرار گرفته و در صورت خرید باعث کسب درآمد شما شود . برای مثال اگر شما در حوزه پوشاک چرم فعالیت دارید و قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید بایستی اطلاعات خوبی در زمینه پوشاک چرمی داشته باشید و همچنین نویسنده خوبی نیز در این زمینه باشید . باید بتوانید مطالب در مورد چرم ، پوشاک چرمی ، مزایای آن و … بنویسید .

فرض بر این است شما فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی دارید . بایستی در کنار فروشگاه Blog آن را داشته باشید و در آن مطالب مفید نوشته و روزانه آن را آپدیت کنید . همیشه امکان به روز رسانی محصولات فروشگاه برای شما وجود ندارد ولی نوشتن در رابطه با محصولات قطعا وجود خواهد داشت . پس بایستی در بلاگ متصل به فروشگاه مطلب بنویسید و به روز باشید . اگر نویسنده خوبی نیستید میتوانید از یک نویسنده خوب دعوت کنید برای شما مطلب بنویسد .

۲- بهینه سازی سایت

 

سئو یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید در کسب و کار اینترنتی خود پیاده سازی کنید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مهمترین نقش را در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی دارد. در واقع شما زمانی نسبت به رقبای خود برتری دارید که جزء اولین سایت ها در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود باشید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل یکی از اصول اصلی در راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق میباشد . برای بهینه سازی سایت میتوانید از ابزاری که سایت ماز در اختیار شما قرار میدهد نیز استفاده کنید . سایتی زیبا که گوگل با آن دوست نباشد مانند مغازه ای پر زرق و برق در انتهای یک کوچه بن بست است که هیچ ترددی در آن وجود ندارد . مغازه ای که در دید نیست مشتری ندارد و قطعا کسب درآمد هم ندارد .

۳- استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی روز به روز پرطرفدار تر میشود . در حال حاضر کمتر کسی است که یک گوشی هوشمند نداشته باشد و در یکی از شبکه های اجتماعی فعال نباشد .

شبکه های اجتماعیبه همین چند سال پیش هم نگاهی داشته باشیم خواهیم دید کاربران شبکه های اجتماعی بسیار محدود تر بودند زیرا امکانات دسترسی به آن شبکه مستلزم پشت کامپیوتر قرار داشتن و یک خط اینترنت بود ولی حال با یک گوشی هوشمند و استفاده از شبکه های اینترنتی یکی از اپراتورها میتوانید در هر لحظه و هر مکانی به شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید که این خود باعث افزایش چشمگیر نفرات عضو شبکه های اجتماعی شده است . استفاده از شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن باعث افزایش ترافیک سایت شما شده و بازدید کننده بیشتر باعث میشود گوگل رتبه بهتری به سایت شما بدهد و در نتیجه کسب درآمد بهتری هم داشته باشید .

یک نصیحت دوستانه : هیچ وقت قدرت شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید …

۴- ایمیل مارکتینگ و کسب درآمد

تا اینجا با تولید محتوای ناب و دسته اول و همچنین بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی باعث شدیم بازدید کننده ما افزایش پیدا کند . هیچ میدانید بالای ۹۰ درصد بازدید کنندگان سایت شما بعد از اولین بازدید دیگرهرگز به سایت شما باز نمیگردند ؟

شاید اطلاعات شما جالب باشد و بازدید کننده از سایت شما و مطالب و خدمات شما نیز خوشش آمده باشد ولی ماهیت کار به صورتی است که بعد از بستن سایت شما در ۹۰ درصد موارد بازدید کننده شما را فراموش میکند .

پس راهکار چیست ؟

ایمیل مارکتینگ

بایستی بتوانید اطلاعات کاربران سایت خود را جمع آوری کنید تا هر چند وقت یک بار با آنها ارتباط داشته باشید تا فراموش نشوید . پیشنهاد ما این است که به کاربران خود هدیه ای ارزشمند پیشنهاد کنید که در صورت دادن آدرس ایمیلشان آن هدیه را به آنان میدهید . شما میتوانید از طریق سیستم ایمیل مارکتینگ مشتریان خود را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل کنید.

پس مجدد در پاسخ به سوال بالا بایستی بگوییم کسب درآمد اینترنتی در خواب هم امکان پذیر است . ولی لازمه آن این است که ابتدا توسط روش های بازاریابی اینترنتی که ۳ مورد اول جزء آن بود بتوانید ترافیک قابل قبولی به سایت خود جذب کنید و سپس توسط ایمیل مارکتینگ فرایند درآمد زایی و کسب درآمد خود را اتوماتیک کنید.

منبع :http://sodavar.com

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1412

دیدگاه های کاربران (0)

ایده های راه اندازی کسب کار با سرمایه کم/ راه اندازی کسب کار ایترنتی پولساز/ اموزش کسب درامد از تلگرام /راه اندازی کسب کار میلیونی /ساخت برنامه اندروید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما