اموزش راه اندازی کسب کار اینترنتی و ایده های کسب کارمیلیونی با سرمایه کم راه اندازی کسب کار تلگرامی افزابش ممبر و ویو و ساخت برنامه های اندروید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

نظرسنجی سایت

از چه طریق با سایت فرا کسب کار اشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

راه های افزایش فروش سایت با ویدئو چیست


راه های افزایش فروش سایت با ویدئو چیست

با استفاده از ویدئو فروش سایت خود را چند برابر کنید

کسب کار اینترنتی

 

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات صاحبان وب‌سایت انتقال پیام اصلی بازاریابی خود به بازدید کنندگان سایت خود هستند. بسیاری از صاحبان سایت می‌گویند در صورتی که ارتباط چهره به چهره با مشتریان خود داشته باشند می‌توانند محصولات خود را به آنان بفروشند، ولی از طریق سایت نمی‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند. با استفاده از ویدئو می‌توانیم به راحتی پیام خود را انتقال دهیم. برای مثال تمامی جملاتی را که در ملاقات حضوری به کار می‌گیرید را جمع بندی کنید و در یک ویدئو ۵ دقیقه ای در اختیار بازدید کنندگان سایت خود قرار دهید. در مقاله این هفته به معرفی مزایا و روش‌های صحیح تولید ویدئو برای سایت می‌پردازم.

امروزه با افزایش سرعت اینترنت امکان استفاده از ویدئو و بکار گیری آن در وب سایت افزایش پیدا کرده است. وقتی صحبت از قرار دادن ویدئو در سایت می‌شود اکثر صاحبان کسب و کار اینترنتی در ایران عقب نشینی می‌کنند و موضع منفی در این مورد می‌گیرند. آن‌ها دلایل مختلفی برای عدم استفاده از ویدئو بیان می‌کنند. مهم‌ترین دلیل آنان سرعت کم کاربران اینترنت در ایران ست. شاید این مورد تا چند سال گذشته دلیل موجهی بود ولی امروزه اکثر کاربران ایرانی از اینترنت ۲۵۶ کیلوبیت به بالا استفاده می‌کنند. و این سرعت برای پخش ویدئو مناسب است. در حال حاضر سایت آپارات که یک وب‌سایت اشتراک ویدئو ایرانی است د ر رتبه ۲۱ ایران قرار دارد یعنی به صورت تخمینی این سایت روزانه حداقل بیش از ۳۵۰ هزار بازدید کننده دارد. از آنجایی که تمامی خدمات این وب‌سایت ارائه محتوای ویدئو ای است کاربران دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب را دارند. در دنیای وب امروز ویدئو یک ابزار بسیار قدرتمند برای انتقال پیام بازاریابی است. طبق آمار وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات بیش از ۳۲ میلیون کاربر اینترنتی در ایران وجود دارد که بیش از نیمی از آن‌ها به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند.

چگونه ویدئو بسازیم و فروش خود را افزایش دهیم؟

زمانی که تصمیم گرفتم برای اولین بار از ویدئو برای تجارت خودم استفاده کنم، تردید زیادی داشتم. اولین مشکل من فرایند تولید ویدئو بود. بعد از تحقیقات فراوان در این زمینه مشاهده ویدئو های شرکت‌ها و اشخاص خارجی در سایت‌های اشتراک ویدئو به این نتیجه رسیدم که برای تولید ویدئو تأثیر گذار نیازی به دوربین حرفه ای و یا دانش تخصصی تدوین ویدئو نیست..با استفاده از اموزشهایی که در اخر مقاله لینک ان وجود دارد به راحتی میتوان ویدئو های با کیفیت تولید کرد

افزایش فروش با ویدئو

در حال حاضر بهترین ابزار برای انتقال پیام در اینترنت ویدئو است. در سال گذشته تحلیلی در بین هفتاد فروشگاه اینترنتی ایرانی انجام دادیم. همان‌طور که در شماره های قبل گفتم یکی از معیار های سنجش موفقیت یک وب سایت محاسبه نرخ تبدیل وب سایت است. در این تحلیل به این نتیجه رسیدیم که در شرایط فعلی نرخ تبدیل این فروشگاه ها ۱% بود! یعنی از هر ۱۰۰ بازدید کننده ای که عضو سایت می‌شد، یک نفر از آنان از سایت خرید می‌کردند. نکته مهم این است که به چه دلیل ۹۹% دیگر از سایت خرید نمی‌کردند؟ دلایل متفاوتی برای آن وجود دارد در چند سایت از ویدئو استفاده شد. در ابتدا صاحب فروشگاه اینترنتی مخالف بازدهی خوب ویدئو بود ولی پس از قرار دادن ویدئو در سایت برای برخی از محصولاتشان و افزایش نرخ تبدیل از ۱ به ۳.۵ درصد، اکنون برای تمامی محصولات خود از ویدئو استفاده می‌کنند و حتی یک بخش تولید محتوای تصویری در شرکت خود راه اندازی کرده‌اند. سپس از تمامی خریداران سایت سؤال می‌کردیم که عامل اصلی خرید شما چه بود پاسخ اکثر آن‌ها این بود: این ویدئو باعث اعتماد من به سایت شد.

اعتماد یک عامل مهم در خرید اینترنتی است. اکثر افرادی که از سایت خرید نمی‌کنند دلایل مختلفی دارند ولی مهم‌ترین دلیل عدم اعتماد به وب سایت است. در زیر نکاتی را برای شما می‌نویسم که حاوی تجربیات من در زمینه بازاریابی ویدئو می‌باشد.

۱- در بخش درباره ما وب سایت خود یک ویدئو قرار دهید. این ویدئو کوتاه می‌تواند شامل نمایش بخش‌هایی از شرکت و پرسنل شما، موقعیت مکانی شرکت شما و افتخارات و مدارک شما باشد.

۲- بخشی از سایت خود را به نظرات مشتریان اختصاص دهید. به دفتر مشتریان خود بروید و با آن‌ها مصاحبه کنید. این مصاحبه می‌تواند همراه نظر آنان در مورد خدمات و محصولات شما باشد. مطمئناً بازدید کنندگان سایت با مشاهده این ویدئو اعتماد بیشتری خواهند کرد.

۳- اگر قصد دارید محصول جدیدی را تولید کنید بخشی از آن را به صورت ویدئو در سایت قرار دهید و نظر آنان در مورد محصول آینده خودتان را جمع آوری کنید. کاری که شرکت اپل برای نسل‌های آینده کامپیوتری خود می‌کند و همچنین کاری که شرکت گوگل برای محصول جدید خود پروژه عینک گوگل انجام داد.

۴- ویدئو های آموزشی رایگان تولید کنید و آن‌ها را در اختیار کاربران سایت قرار دهید. می‌توانید در ایمیل‌های ارسالی خود این ویدئو ها را معرفی کنید تا نرخ باز شدن ایمیل‌های شما افزایش پیدا کند.

۵- برای هر کدام از محصولات خود یک ویدئو بسازید. در این ویدئو علاوه بر امکانات محصول خودتان سعی کنید بیشتر بر روی مزایای محصول خودتان تمرکز کنید. باید مشتری زمانی که ویدئو را مشاهده می‌کند احساس کند که اگر از محصول شما استفاده کند احساس راحتی، سرعت ، سهولت و لذت در زندگی خود ایجاد خواهد شد. در باره تولید این نوع ویدئو و تکنیک‌های افزایش فروش احساسی در شماره های بعدی به صورت کامل‌تر برای شما می‌نویسم.

۶- علاوه بر این که ویدئو های خودتان را در سایت قرار می‌دهید می‌توانید. ویدئو های خودتان را در رسانه های اجتماعی و سایت‌های اشتراک ویدئو قرار دهید. با استفاده از این روش می‌توانید مشتریان جدیدی را توسط ویدئو از این رسانه های به سایت خود منتقل کنید.

۷- در ویدئو خودتان حتماً آرم تجاری و آدرس سایت خودتان را قرار دهید. زیرا ممکن است ویدئو شما را از سایت دیگری دانلود کنند و یا مورد سوء استفاده دیگران قرار گیرد.

۸- در ویدئو های خودتان حتماً یک پیشنهاد ویژه قرار دهید. مثلاً به عنوان جایزه به کاربر بگویید که به آدرس مورد نظر شما وارد شده و پس از ارائه نام و ایمیل یک هدیه الکترونیکی رایگان نیز دریافت کند.

۹- در ویدئوهایی که خودتان در آن به صورت مستقیم صحبت می‌کنید. سعی کنید محیط پشت شما کاملاً ساده باشد. کاربر در آن لحظه باید کاملاً بر روی شما متمرکز باشد. اگر ویدئو های آموزشی شرکت گوگل و اپل را مشاهده کنید خواهید دید که آنان بر روی یک پشت زمینه سفید صحبت می‌کنند و شما در تمام زمان ویدئو گوینده را مشاهده می‌کنید.

۱۰- هدف از ویدئو شما باید شناسائی و جذب مخاطب اصلی سایت باشد. در غیر این صورت بازاریابی ویدئو شما هدفمند نخواهد بود و نمی‌توانید نتیجه مطلوبی را از ابزار ویدئو مشاهده کنید.

قدرت تولید ویدئو را دست کم نگیرید امروزه کاربران بیشتر ترجیح میدهند محتوای سایت را ببینند تا انها را بخوانند پس از همین امروز برای محتوا و محصولات خود فایل ویدئویی تهیه کنید

برای اموزش تولید محتوای ویدئویی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید

اموزش تولید محتوای اموزشی ویدئویی

www.farakasbokar.ir

  انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 2575

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایده های راه اندازی کسب کار با سرمایه کم/ راه اندازی کسب کار ایترنتی پولساز/ اموزش کسب درامد از تلگرام /راه اندازی کسب کار میلیونی /ساخت برنامه اندروید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما