اموزش راه اندازی کسب کار اینترنتی و ایده های کسب کارمیلیونی با سرمایه کم راه اندازی کسب کار تلگرامی افزابش ممبر و ویو و ساخت برنامه های اندروید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

نظرسنجی سایت

از چه طریق با سایت فرا کسب کار اشنا شدید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید


کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» اثر «ناپلئون هیل» و ترجمه‌ی «مهین خالصی» است. این کتاب شامل پانزده فصل و از نخستین و جامع‌ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است. این کتاب که پیشنهاد اولیه آن از سوی اندرو کارنگی، موسس و صاحب غول فولاد امریکا و دومین نفر در لیست ثروتمندترین افراد تاریخ به ناپلئون هیل ارایه شد و خود حاصل مصاحبه نویسنده با نزدیک به پانصد فرد موفق آن دوره از جمله فورد، ادیسون و … است و اولین بار هفت دهه قبل و در سال ۱۹۳۷ منتشر گردید.

 

بیندیشید و ثروتمند شوید کتابی راھنماست که چگونگی دستیابی به ھدف را توضیح می‌دھد. کتابی خودیار است. در این کتاب با اعجاز ھدایت خویشتن، برنامه ریزی سازمان یافته، تلقین به خود، نقش ھمکاران و تحلیل خویشتن و سرانجام برنامه‌ای برای ارائه خدمات شخصی، باتوجه به تجربه مردان نامی که با استعانت از توصیه‌ھای این کتاب به ثروت و مکنت رسیده‌اند آشنا می‌شوید.
توجه داشته باشید که توانگری تنھا با معیار پول قابل اندازه گیری نیست. دوستی‌ھای ادامه‌دار، مناسبات خانوادگی موزون و احساس درک ھمدلانه میان ھمکاران نعمت بزرگی است که اسباب آرامش ذھن می‌شود و جز به وسیله ارزش‌ھای معنوی و روانی قابل اندازه‌گیری نیست فلسفه مندرج در این کتاب شما را برای رسیدن به این معنویات آماده می‌سازد. تنھا کسانی می‌توانند به این مھم برسند که از آمادگی کافی برخوردار باشند.
استفاه از فلسفه بیندیشید و ثروتمند شوید زندگی شما را متحول می‌سازد. نه تنھا از فشارھای روانی و مشقات زندگی شما می‌کاھد، بلکه شما را برای دستیابی به تنعم و انباشت ثروت آماده می‌سازد.

این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در زمینه موفقیت است


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2000

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

ایده های راه اندازی کسب کار با سرمایه کم/ راه اندازی کسب کار ایترنتی پولساز/ اموزش کسب درامد از تلگرام /راه اندازی کسب کار میلیونی /ساخت برنامه اندروید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما